.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران آغاز شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان هفته جاری در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان هفته جاری در محورهای مواصلاتی مازندران، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 18 و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 19 و جمعه 20 مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 20 مرداد ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 20 تا ساعت یک بامداد روز شنبه 21 مرداد ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع در بحث تلفات تخطی از سرعت مطمئنه و نداشتن کلاه برای موتورسواران است که باید رعایت کنند.

قدمی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.